A trecut vremea in care pentru orice lucru legat de abonamentul nostru de telefonie fixa, telefonie mobila, internet sau televiziune trebuia sa sunam la operatorul de comunicatii si sa asteptam pe linie in call centre.
De cand sunt client Telekom Romania mi-am modificat aceasta obisnuinta prin instalarea aplicatiei MyAccount care e de un real ajutor si disponibila la orice ora.
Fie ca vrei sa faci o modificare a serviciilor, plata facturii, activarea facturii electronice sau reincarca un cont prepay toate astea se intampla in aplicatia MyAccount de la Telekom.
Chiar daca esti client prepay, pe aplicatia disponibila atat in magazinul Google Play, AppStore sau AppGallery, poti sa iti reincarci contul, sa modifici optiunile sau sa activezi altele noi fara sa mai suni la 1234 sau sa accesezi serviciul selfcare *#, care la un moment era genial, dar acum este depasit.
Telekom Romania a lansat si o campanie prin care isi premiaza utilizatorii care folosesc MyAccount. Ce trebuie sa faci sa participi in promotia 999 de motive prin care poti castiga zeci de premii de la Macbook Air-uri pana la carduri Mastercard cu 100 de euro pe ele? E simplu! Intri in aplicatie si o personalizezi si esti inscris in concurs. Mai multe detalii gasiti si in sectiunea campaniei www.telekom.ro/999motive.